Екипът, който отговаря за спортните модели на Hyundai, представи новия спортист i30 N.
Снимки Hyundai

Hyundai i30 N излиза на пистата срещу Golf GTI

Денислав Стоянов - сряда, 20-09-2017 - 08:19

Спортистът с 250 конски сили вдига адреналина на „Нюрбургринг”

Звездата на щанда на Hyundai във Франкфурт е новият спортен хечбек Hyundai i30 N, който се превръща в основен конкурент на легендарния Golf GTI. Новият Hyundai i30N е създаден да кара сърцето на водача да бие по-бързо, когато той седне зад волана. Вместо да се фокусира само върху цифрите, Hyundai избира да се съсредоточи върху удоволствието от шофирането и пулса на водача, вместо само върху оборотите в минута. Първият динамичен модел на Hyundai е тестван при екстремни условия на пистата „Нюрбургринг”, предоставяйки оптимална динамика при завиване и майсторско навигиране в острите завои. Тестовите пилоти на Hyundai споделят, че шофирането на динамичния i30 N вдига адреналина и доставя неописуемо удоволствие от шофирането, като ги предизвиква постоянно да натискат газта за да усещат емоцията.

Новият i30 N с дължина 4,34 м и междуосие 2,65 м, беше представен редом до състезателния i30 N TCR.

Новият спортен хечбек на Hyundai се предлага в две модификации - i30 N и i30 N Performance, като и двете се задвижват от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с директно впръскване. Hyundai i30 N разполага с мощност от 250 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 353 Нм в интервала 2000-4000 об/мин. С него i30 N ускорява от място до 100 км/ч за 6,4 секунди. По-мощният i30 N Performance е с мощност 275 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е също 353 Нм при 2000-4000 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,2 секунди. Максималната скорост и на двете модификации е електронно ограничена до 250 км/ч. Скоростната кутия е само 6-степенна механична, а задвижването е предно.

Отпред на радиаторната решетка има лого N и тясна лайсна върху черния спойлер, а фаровете са затъмнени.

Динамичните характеристики на новия Hyundai i30 N могат да се настройват спрямо предпочитанията на водача и условията на пътя, осигурявайки балансирани режими на шофиране за удобно ежедневно пътуване на пътя или за състезание на пистата. Водачът има голямо разнообразие от опции за персонализация и може да избира между пет основни режима на поведение – от икономичния Eco, Normal, Sport, N и N Custom. Най-вълнуващо пътно поведение и емоционално изживяване обещава да предложи режимът N, при който се задейства активната изпускателна система и звукът придобива по-спортно звучене. Новият Hyundai i30 N е оборудван с адаптивно окачване. За спортния характер на модела допринасят системата за стартиране без превъртане на колелата Launch Control, блокаж на диференциала и ауспухова система с клапи, за по-гърлен звук при ускорение и при връщане на газта.

Тагове:  Hyundaii30-NGolf-GTI

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.