Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България (вляво), Христо Кунев, Мира Андонова и Ивона Панайотова представиха първите резултати от кампанията „Родна стряха“
ЛИДЛ
Готвят продължение на линията „Родна стряха“

Лидл продава в Гърция БГ пъстърва

НИКОЛЕТА ЦВЕТКОВА - вторник, 14-03-2017 - 15:59

Хляб, вино и филе „Елена“ също се търсят в чужбина

Доспатска пъстърва се продава в гръцките магазини на Лидл. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл Бълагрия. Освен това наш хляб се експортира за Румъния, Хърватия, Унгария и Гърция. Към северната ни съседка отива и пилешко месо от български производители. Експорт към Германия има на вино и месни деликатеси, включително филе „Елена”, обясни още Драгийска. По думите й експортът е интересен именно защото дава много възможности. В Хърватия веригата има над 130 магазина, а в Румъния те са над 250. Пред сключване на сделки сме за

 

продажба на други български продукти и с Полша и Великобритания.

 

Там вече мрежата на Лидл е от над 600 обекта, заяви още Драгийска. И коментира, че това е страхотен експортен обем за нашите партньори. По думите й те не биха били поръчани, ако не са търсени. Тя уточни още, че някои от продуктите се експортират 2-3 година, което показва, че не просто колегите са ни направили услуга, като са ги поръчали, а и техните клиенти ги харесват. И наша задача е да предлагаме още такива продукти, разработени с доставчиците с постоянно качество, заяви още тя.

Общо над 20 са фирмите, които изнасят своя продукция към други Лидл магазини, обясни още Драгийска. Освен посочените стоки експорт има и на дълбоко замразени стоки, олио и захарни изделия. Стоките отиват към една или повече страни, в зависимост от капацитета на производителя, а към споменатите държавите трябва да се добавят и Словения, Словакия, Швейцария и Ирландия.

Месец след своя старт продуктовата линия „Родна стряха“ на Лидл България постига отлични резултати, като допринася за сериозно увеличение в продажбите на български производители.

 

61 % е ръстът, който отбелязват млечните продукти

 

след като стават част от продуктовата селекция. При месните продукти увеличението в продажбите достига 37 %.

Това са само част от примерите за успешното и ползотворно сътрудничество между Лидл България и българските производители, както и реално доказателство за приноса на компанията за тяхното устойчиво бизнес развитие.

„Само за месец февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 г. с Лидл България“, коментира Ивона Панайотова, собственик на фирма „Венеца“, с. Добревци, производител на халви и локуми. „В рамките на месец произведохме за „Родна стряха“ 62 000 артикули, което е много сериозен обем за нас и голямо натоварване на производствените ни капацитети“, споделя Мира Андонова, собственик на „Еко Мес“, с. Величково, производител на месни продукти. „Благодарение на партньорството ни с Лидл България само през 2016 г. отбелязваме ръст в доставеното количество с над 23 % спрямо предходната година. А в рамките на петгодишното ни успешно партньорство увеличението е цели 23 пъти“, обобщи резултатите от участието си в „Родна стряха“ Христо Кунев, собственик на „Мероне“, Алфатар, производител на млечни продукти.

В момента се подготвя продължение на линията „Родна стряха“. Очаква се

 

до 6 месеца да има повече яснота

 

относно втората фаза на кампанията. Но плановете са да има включени допълнителни продукти към групите от стоки, които в момента участват, както и да има нови групи.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.