„Капитал“ залива Пеевски с фалшиви новини от чужбина

Агенция Монитор - четвъртък, 23-11-2017 - 19:01

Класическа фалшива новина по изпитаните опорни точки на фабриката за манипулации на „Капитал“ и присъдружните им медии се пръкна в родното обществено пространство от чужбина. Написани са дежурните лъжи по адрес на депутата и наш издател Делян Пеевски, че имал монопол над печатния пазар, че притежавал телевизии и, естествено, тънки намеци, че има общо с усвояване на еврофондове.

Фалшивата новина е написана в авторитетния немски ежедневник „Тагесцайтунг“ и услужливо препечатана в българската секция на иначе авторитетната медия „Дойче веле“. Използвани са твърдения на НПО-та финансирани от чужди грантове, обслужващи интересите на Иво Прокопиев, оформени са като под индиго опорни точки на фабриката за фалшиви новини, въобще статията изглежда като напечатана на пишеща машина в редакцията на „Капитал“. А в същото време уж идва от чужбина. Отговорът е елементарен – авторката Барбара Йортел е прекарала триседмично обучение на разменни начала в главния цех на фабриката за фалшиви новини - „Капитал“. Излиза, че „Капитал“ не е писал тази фалшива новина, но опорните им точки са излети в ушите на германската журналистка и тя съответно ги публикува в медията, в която работи, за да бъдат претакани като кисело зеле у нас. Плурализъм, ли? Не, просто пералня за фалшиви новини.

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.