Семеен ван и многофункционално комби от Volkswagen

Денислав Стоянов - петък, 16-10-2015 - 12:07

Touran и Passat Alltrack са премиерите на автосалона

По време на Автомобилен салон София 2015 Volkswagen представя новите модели Touran и Passat Alltrack. Изцяло обновеният вариант на мултифункционалния модел пристигна премиерно за българската публика в рамките на изложението. Интериорът на новия Touran е със значително увеличени размери и с множество възможности за индивидуализация. Подобрения има в целия автомобил, който се отличава с гама от 4 нови икономични двигателя и широк обхват на асистиращи и мултимедийни системи.

Третото поколение Touran се отличава с нов спортен облик благодарение на по-мощен и прецизен дизайн, който е продължение на този на предходния модел, като е добавено усещане за лекота и спортно представяне. Интериорът също е претърпял промени. Пространството може да бъде конфигурирано по най-различни начини благодарение на новоразработената система на седалките, а Isofix позволява детските седалки да бъдат монтирани на всяко място. Багажното пространство разполага с обем от 1040 л и общо 47 отделения за съхранение, което прави новия Touran идеален за ежедневна употреба. Опционалната 3-зонална автоматична климатична инсталация с филтри против алергия позволява въздухът в автомобила да остава свеж и чист.

 

 

 

 

Новата втора генерация на Volkswagen Passat Alltrack със задвижване на четирите колела е другата премиера за България на Автомобилен салон София 2015. Този Volkswagen e гениален мултифункционален автомобил - може да бъде шофиран в заснежени участъци към ски писти, към плаж, теглейки лодка или по пътя към строеж за среща с архитект. Новият Passat Alltrack разширява хоризонта от възможности на активните хора. Той е туристически автомобил, бизнес лимузина, семейна кола и просторен кросоувър в едно.

 

На разположение е специална офроуд програма с адаптирани асистиращи системи, модифицирано шаси и задвижване на четири колела 4Motion. То се базира на пето поколение съединител Haldex и се активира дори преди автомобилът да поднесе, за да се елиминира загубата на сцепление с пътя. При нормално шофиране се задвижват само предните колела, за да се пести гориво. В момента, в който възникне риск от загуба на сцепление, задният мост се включва плавно за части от секундата.